Tuesday, July 26, 2011

2 comments 10:22 PM

bunga-bunga jumpa kumbang

Posted by ally - Filed under ,
hehe..pertemuan cik bunga ngan cik bunga sri medan n en kumbang kota bharu telah berjaya..ewah..pertemuan berlangsung di kampung seri duyong 2 sri medan..sgt3 seronok..x dpt di gambarkan ngan kata2..


 umar, ssshhh..jgn nangis tau..sy tumpang baring sebelah je..

okeh2..sy x kaco awk la..diam tau..x mo nangis2..

qalisya sgt suka jumpa umi mas...asyik dia layan borak ngan umi mas dia..siap tumpang tido buai kat umah ni lg..x malu la qalisya nih..hihi..lama kitorg kat situ..dr breakfast sampai la ke lunch..x malu sungguh la..hihi..


ni ni la si umar tu..syok je dia tido..

sekarang, umar n umi mas dah berada di kuantan dah..hope dpt la jumpa lg..tp since sy pon dah stay klang ni, x dpt la nak jumpa diorg masa pose nt..emmm...rindunya kat umar ni...

semoga umar n umi mas sihat2 saja..umar, jgn rindu kat mama n qalisya okeh..ada peluang kita jumpa lg..leh main sama2..

ally: entry yg dah lama sgt2 tertunda nih...

2 comments:

SHAZ D MAFIA said...

TUU DIAAA... UMAR SEBIJIK SEBOTOL SIHAT NYE MCM KAK MAS!! MUAHAHA~ BAGUIH3~ I LIKE!!!

ally said...

hihi...skrg lg comel dia..ai ada tukar2 gambo ngan kak mas..sgt comel..hihi