Sunday, July 31, 2011

4 comments 3:54 PM

apa nak di kata

Posted by ally - Filed under
insyaAllah..esok hari pert ama berpuasa..bersyukur sgt2..diam x diam ni dah kali kedua akan berpuasa sebagai seorang isteri n kali pertama sebagai mama..juga kali kedua berpuasa tanpa kehadiran suami di sisi..huh, emosi jap..xpe la..raya nt balik la papa ni..cuma perlu banyak2 sabar..

oh, lupa..selamat berpuasa kepada sume ya..thn ni tah dpt pose penuh ke x mcm thn lepas..thn lepas ngah pregnant, berjaya juga pose penuh walaupun penatnya bukan main..thn ni harap2 dpt berpuasa dan menyusukan qalisya..hihi..dia lom bole pose..kan?

ngah layan citer saus kacang...

juga layan lagu kenangan terindah...

hehe..qalisya tdo lak..kalo bole leh layan jiwang ngan dia..

gini la hidup surirumah tangga..sejak abis kontrak ni, masih terkial2 mencari keje lain..masih mencari2 lokasi sesuai utk membina hidup 3 beranak ni nt..InsyaAllah, pengorbanan pasti berbaloi..amin..


 i miss him..sob..sob..

ally: adik ipar kata ai x romantik pggl hubby 'abg'..dia kata panggil la darling ke syg ke b ke..hihi..dah terbiasa la pggl hubby 'abg'..ssh dah kot nak tukar2...

4 comments:

NANA said...

hbs kontrak ke?ko bukan still tutor lg ke sal?pas raya dh masuk class master kat ukm kan?

anyway...selamat berpuasa!

ally said...

nana: yup, abis kontrak dah...its a lonnnng story..hihi..lom pasti lg nak sambung ke xni na..suppose reg master 5 sept ni.

~ THALHA ~ said...

ally, selamat berpuasa dear..! wah.. raya ni mesti lagi meriah ni raya dengan lil baby.:) tentang kerja tu, inshaAllah, kite doakan yang terbaik untuk ally k:)

ally said...

thalha: selamat berpuasa juga..lama x update blog ek..cuti ke? hihi..yup, meriah ngan baby ni..persiapan raya tuk dia je la..hihi..tq for ur praytau..