Thursday, October 13, 2011

2 comments 4:27 PM

~menemanimu~

Posted by ally - Filed under


'orang kata kalau kita rindu kat orang tu, tengok bumbung pon jadi la'
eceh..tu neelofa ckp dlm tahajud cinta..pernah la gak tgk citer ni..tapi lama dulu..masa awal2 episod..tp tah ek. byk pelakon hebat, tapi x tertarik menarik da boom la..ni pendapat peibadi okeh..


ala, lagipun nan ado masa nak tgk tv nih..lebih pentingkan qalisya tdo..eceh..si kecit ni tdo siang x seberapa..kdg totalkan dia tdo dr pg ke ptg tu ada la 2 jam je..banyak bangun, main, mengemas, menjerit bagai tapi x nangis la..so, mlm mmg ai pastikan si kecit ni dpt tdo mlm dgn nyenyak n berkualiti..


tapi ai masih sempat curi masa tgk drama tihany..slot ratu kat tv9..best..coz lawak juga..eceh..cuma ada ri isnin n selasa je la..kol 8.30-9.30 mlm..promote2..ost dia sedap..sedap kat telinga ai la ye..kilafairy yg bibir seksi tu nyanyi..feat ngan sape tah..hihi..tajuk pon x tau..haha..pelakon utama nya nabila huda n ungku ismail..okeh..cukup la promote2 nih..eceh..




oh, i'm heading to klang 2morrow..cukup sebulan kat jhr, balik la ke klang semula..aiseh, is good kalo dpt ikut papa balik sabah kan qalisya..eceh..

ally: sedap juga nama tihany nih..n ai layan juga citer soffiya tu..

2 comments:

ira_bluebee said...

nak jumpa qisya,nak jmpa...tp kena ajak aunty nana lah...cik ira bab jln nie fail sgt2...

SHAZ D MAFIA said...

MAMA.. KO NNT DOK KLANG BRP LAMA?? AKU P SHAH ALAM DLM TGH BLN NOV KOT.. RASE2 NYE SMPT X JMPA KO?? HUHUHUU~