Monday, September 12, 2011

3 comments 5:32 PM

bukan tiffany blue

Posted by ally - Filed under
ahai..selamat hari raya semua...again..lama menyepi..kali ni bersiaran dari johor lak..fuh..fuh..hidup merantau je kejnya kami 2 beranak ni..ewah...


x byk nak update..cuma sedikit kuciwa ngan kaler baju raya kami..adoi hai..masa beli nmpk mcm tiffany blue..maklom saja la..agaknya dlm kedai ngan lampu2 tu wat mata pon jadi blur2..ceh..mcm buta warna lak..hihi..tapi xpe la..biru juga kan..so, save tiffany blue utk next2 occasion la..kena hunting bebetui lagi pas ni..


gambo kaki si kecit ni..sah2 la kaler biru kan..cam nak g main bola sepak..haha..



n kami..mini family..tahun ni giliran beraya di perak...parit buntar..jauh dah si kecit ni berjalan..merata negeri dia dah g..ceh..lantaran jadual padat kami beraya, x dpt la nak singgah beraya di rumah mami wani..sob..sob..


buat semua yg mengenali diri kami, selamat hari raya kami ucapkan..masih dlm bulan syawal kan ni..hihi...ampun maaf di pinta atas segala salah silap okey..

ally: bila ada si kecit ni nak melawa sakan pon x bole..abis shawl ai tu di tarik2nya..oh..anak omak..

3 comments:

|cerita-gadis-ini| said...

hahaha..tudung mak dara dengan anak dara sgt berbeza kan?hehehehe...[bak kata adik aku]..anywy..huzainye tifanny blue...ko nye baby blue..heheh..selamat hari raya sal keluarga!

SHAZ D MAFIA said...

NO WORRIES LA MAMA~ DPT JMPA KO SBLM RAYE PON DAH CKUP BSYUKUR DAH.. :) XPE2, NNT TIFFANY BLUE KO, PKI MS MAJLIS AKU LAK.. WAWAWA~ (GEDIX3.. TIDAAAAAKKK!!!) KEMPUNAN LE JAWAB NYE KO NK PAKAI.. HAHAHHA~

~YUN~ said...

waa!sedondon,comelnyaa la si kecik tu..eh,parit buntar kat mana?dulu yun belaja kat usm transkrian,parit buntar da mcm second hometown yun,hehe