Tuesday, April 24, 2012

2 comments 12:36 PM

~cinta sampai mati~

Posted by ally - Filed under
khas untuk tatapan yang jauh di mata kami..=(


si kecil belum bole jalan sepenuhnya..tapi dah pandai guna pre-walker ni la..

mula2, mama kata main dlm rumah je...


tapi..saya boring la papa..tgk rumah ni, dah sepah2 dah..hari2 mak teh kemas..hari2 mak teh sy komplen..haha..


lepas tu, mama ajak main kat luar..main kat jalan..huuuu...motor byk..poo poo goose pon banyak..kena elak2 bawa kete sy ni..n mama kata kena hati2..kalo nmpk moto atau kete, mesti ke tepi..jalan ni bukan jalan sy yg punya...


oh..sy sempat singgah tengok pokok jambu..kot2 ada buat jambu..sy suke mkn buah jambu batu ni..lagi best kalo berebut ngan mama..sy mmg tamak..


oh..penatnya saya..jauh sy jalan..kasut ni longgar la..mama, sila beli yg baru..plisss...


oh..sy nmpk bird..yg mcm dlm buku tu..banyak sgt..nak satu mama...


oh, sekian cerita saya..nanti sy cerita lg okey papa..jgn rindu saya!

ally: bila sebut mana papa, si kecil 'cinta samapai mati' sy ni tunjuk gamba..sedey...

2 comments:

sha said...

humm kesiannya dia papa jauh ye...
tak try mintak keje kat sana plak ke ally?

ally said...

fasha, ngah cari juga keje kat sana..hihi..masih usaha lagi ni..wish me luck..hihi