Tuesday, August 16, 2011

2 comments 9:25 PM

~kalau sayang tak perlu marah~

Posted by ally - Filed under ,
haha..meh layan ana lulu..maklom la x pose, so x la g terawikh..x malu nak kata nih..jarang2 dpt g terawikh pon..dah tu sape lak nak jaga qalisya tu..tapi dapat gak g awal2 pose..masa tu ada yg jaga qalisya..bukan x nak bawa qalisya tu ke masjid, mmg bagus kan..nak latih n x nak la anak tu sebagai alasan x g terawikh yg jarang2 kita dpt wat..ye x? tapi pikir juga la..kot2 dia jerit2 ke ngamuk2 ke..aduhai..dah menganggu org lain lak..xpe la, tunggu qalisya beso sikit la...

off topic..sy masih belom bekerja..belum juga dapat kerja lain..tentang nak sambung blaja tu, mmg hubby sy galakkan..lagipun, InsyaAllah, x lama..struggle utk 1 tahun je la..tapi nya ramai lak yg membangkang..haip..haih..xtau la nak ckp ape..tetiba rs membebankan hubby sy lak..mungkin tu la gaknya yg buat diorg tu bangkang..semoga Allah permudahkan segalanya..permudahkan niat kami untuk membina hidup bersama di suatu tempat..amin..amin...

off topic...sy jadi kelawar n burung hantu..qalisya pon sama..hihi..i kecik ni tiap hari akan tdo sekitar kol 2,3 pagi..huhu..haru tol..jadi jangan marah sy kalo dok tdo je siang2 hari..maklom la jaga malam..hihi..

off top again..hihi..nak gaun nih..mesti comel...bukan sy pakai la..hihi..kompem2 la utk qalisya..

ally: nak cari purple dress gak..utk qalisya juga..banyak koleksi pink lak..haih..x berapa in la...

2 comments:

|cerita-gadis-ini| said...

aah sal..better ko ikut huzai g sabah...susah senang bersama..eh???ini suggestion je...
xpela pasal belajar tu..hold dl pun xpe...klu xpun..ko buat yg part time...sabtu ahad je class..rasanya ada...

wanie said...

bestnya shopping baju raya untuk qalisya...comel jer tengok dress 2...