Thursday, January 26, 2012

1 comments 8:06 AM

~are you happy?~

Posted by ally - Filed under

bila bc n tgk entry ni, ai teringat yang ai langsung xde update psl event makcik nih..hihi..sedar2 je dah 2 bulan berlalu..masih mood pengantin baru okey..hihi..

ni la dia yg ai maksudkan..puan dedek n hubby beliau..fine, truely, ai mmg x knl sgt hubby beliau ni..jumpa pon br bebrapa kali kot..ai teringat first time jumpa hubby dedek ni ms ai pegi s.a..tah ada ape tah hal masa tu..n terjumpa dia bila dedek singgah kat blok umah sewa hubby dia la (ms tu lom ada ape2 lg..eceh)..ai pnh usik dia masa tu, n x sangka masin juga mulut ai..haha...syukran2..


tau ape rsnya menyaksikan kawan baik kita diambil oleh seseorang yg selayaknya untuk dia? x tergambar dek kata2..lagi2 bila kita ni pnh menyaksikan jatuh bgnnya kwn kita tu dlm percintaan (ewah..giler karat ayat aku ni)..sebak, gembira, sume ada..lega rasanya..semoga ikatan yg di bina ni, berkekalan sehingga ke hujung nyawa..amin...


ally: miss my heart throb...c u in 2 weeks time...

1 comments:

gadiz meki said...

amin..tq sal..=)

ko ingat lg ek 1st time jmpe bile,bawak kancil lg masa tuh.. hehe..masa tuh rasanye, ko dtg sbb nak amik transkrip utk UTHM..

tq gak sbb dtg 2 hari..hehehe