Monday, November 15, 2010

4 comments 3:58 PM

baring meniarap

Posted by ally - Filed under
cuti-cuti mode @ jb

***********************************************************************************

last wednesday, bila balik keje..pas siap masak n solat..biasanya ai baring2 sambil nengok tv + bc paper..

tah cam mana kan, leh lupe, ai baring meniarap..

zapp..terus kene tegur ngan parents..

mak: mak nengok uda baring meniarap ni mcm xde isi je kat perut tu... (ni nada nasihat..)

abah: tah nya..x syg ek baby kat dlm tu (yg ni nada perli ya kwn2..)

haha..terus ko, tindakan refleks..baring dgn betul2 punya..

pengajaran..jgn brg meniarap ye kwn2..hihi..

ally: x bole brg meniarap dah..kadang rs senak..hihi..

4 comments:

farahfatihah said...

huhu perut dah besar lum? t amik pic la..mesti cumil

SHAZ D MAFIA said...

HAHAHA.. PDN MUKE KO MA~~ KAN DAH KNE MARAH.. WAWAWA~~ NI AKU PON NK MARAH NII!! HAISHH.. JG ANK AGKAT AKU LEKLOK!! HUHUHU~~ KO PON T8 K YE MA.. LOVE U!! MUAHH MUAHH~~

Nad Nazira said...

ally..nad tataula nad dah lame tak bukak blog ally ke ape..tapi rasenye takdela lame sangat tak jenguk blog ni..tetibe tengok ally dah pregnant! congratz dear! hehe..same mileage pulak tu! april baby. boleh gengla..insyaallah.. :)

ally said...

farah: hehe..x pnh amik gambo lg sejak raya..mcm xde ape perubahan je..cuma kurus ckit..haha..bole ek cenggitu..

shazzy: yo la..yo la..dah x leh brg sembarangan juga..

nad: hehe..yeay..kita satu geng..ank sebaya..hihi..