Friday, April 2, 2010

0 comments 10:11 AM

penuh emosi

Posted by ally - Filed under
hari yg sgt emosi..ya..emosi sungguh...

emosi pertama

bumper kereta adik sy jd begini

panjang cerite nya..sedey juga..mujur la adik, mak n atuk sy selamat..sebabnya sebelum kopak begini, bumper tu dah tanggal n tertinggal di jln raya..sedey2..berlaku kol 11.30mlm td masa adik n mak anta atuk sy g klinik..ermm..mcm2 dugaan..jap lagi nak g perodua..

emosi kedua

Al-Fatihah utk allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri @ din beramboi..
terkejut sgt..walhal br sj mengikuti perkembangan kesihatan allahyarham..semoga roh nya di cucuri rahmat..
psst..walau bukan peminat setia..tp suka juga dgr omelan dia di riuh pagi era..

emosi ketiga

sedey ngan berita ini: Halimaton
umur baru 15thn ye..sudah bertegas mau berkahwin..sgt sedey coz cara dia melayan mak yang selama ini menjaga n membesarkan dia..(ya..mungkin sy tdk berada di situasi dia..jd mn mungkin mengetahui dgn lebih dlm mslh mereka)..mau juga berkahwin meskipon ibunya berharap dia meneruskan persekolahan dia..hei..sy x berapa setuju ngan niat dia mau berkahwin...ntah la..hidup pon masih di sara mak bapa, belum pun membalas jasa mak bapa..at least, abiskan la sekola tu dulu..sedey2..sukar mau menilai kecerdikan budak2 zaman sekarang..pandai je ak tgk (eh..silap..ak bc kat paper la)..coz antara pelajar terbaik negeri ms upsr..tp sygnya, cetek pemikiran..muda belia lagi..nak khwn juga dgn seorg yg muda, umo 19 thn kalo x silap..haih..sedikit ralat..tp akhirnya familynya akur dengan kehendak dia nak berkahwin..emm..tp dgn syarat dia meneruskan persekolahannya..no comment..pk la sendiri..

emosi keempat

yg ni emosi mengada2..haha..abah x nak pakai kaler fuchia masa wedding sy..
hehe..xpe..akan ku buat2 muka sedey nt..xpon..terus je belikan..nak x nak kene pakai juga..hehe..

emosi kelima

saya rindu en.tng..............................................................................................................................................................................................................................................
speechless..

ally: emosi..emosi..emosi...

0 comments: