Wednesday, March 9, 2011

4 comments 8:01 AM

kisah sandal yg menyedihkan

Posted by ally - Filed under
sob..sob...sedih tgk sandal sendiri yg seperti terkena kudis..hanya nyawa2 ikan..tercapai juga si sandal berbakti kpd tuannya ini...sudah la besar gedabak, tp sgt la selesa di pakai..sob..sob..

see, kasut sy yg terkena jangkitan kulat..burok sgttttttttttttttttttttttttt......


juga kecederaan parah yg di alami oleh cik sandal..


ooo..sy bukan..bukan..bukan hantu kasut...bukan hantu sandal..bukan hantu selipar..bukan & bukan..hantu mkn ye..hehe...selalunya sandal/kasut sy tu sy guna sampai lunyai baru la sy tukar/beli baru..me & hubby share the same habit..kalo dah suke ngan satu sandal/kasut tu, sampai akhir hayat kasut tu la kami guna..so, setiap kali nak g keje ke, sy xde pening2 nak pk nak pakai kasut ape..mmg akan pakai satu tu je..skrg ni pon dlm simpanan ada 2 kasut & 1 sandal yg sudah berpenyakit..2 kasut tu pun, 1 kasut sukan n 1 lg kasut bertutup (wedges), yg sy x pakai sejak pregnant..maka bertapa la mereka di rumah..hehe..so, sy perlu cr sandal baru nih..n for sure yg flat je..memandangkan keadaan diri yg x mungkin la pakai heels..

nak pi cr sandal tu dah 1 hal..sape nak teman nih?

ally: hingga hujung nyawa sandal tu berbakti..

4 comments:

Fiza Z. Abidin said...

siannya dia...kene carik sandal baru lah dear utk keselesaan si kaki :)

farahfatihah said...

samalah kita ally..kalau dah xleh pakai baru beli lain hohoho maklumlah kita ni setia orgnye kan? hehe

elyina said...

ini memang setia betul..kalau el sure incik amat dah buang senyap2 sandal ni..hihihi

ally said...

el: hehe..setia nih..dah kopak2 br la g cr lain..pon lom jumpa yg selesa di kaki..biarla x cantik di mata pon..hehe