Friday, March 11, 2011

5 comments 10:37 AM

macam2 kaler

Posted by ally - Filed under
ingatkan sume brg baby complete dah..ye, mmg la complete, tp ada certain brg baru sampai..hehe..memandangkan barut yg sy sedia ada, turun temurun la kononnya dr abg sy, sumenya kaler putih, sy decide order yg baru, size besar sikit, n colourful..hehe..mula2 masa order tu, xde la tempah yg mcm2 kaler..but then, kak mazlin  from babycomel tempat sy beli tu suggest campur2 corak..n sy fikir, y not kan..cantik pon cantik...


xde la banyak pon sy beli..cuma bedung tu sy beli 2 helai, jenis kain cotton flannel..sgt lembut n besar..hehe..bole wat selimut utk baby gak nt..


barut lak beli 10 helai..5 helai jenis zap & 5 helai lagi bertali..

jenis zap ni sy order nak kain cotton flannel


jenis tali ni cotton biasa bercorak

recommended..servis bagus n harga pon ok..

ally: bila la nak pakaikan kat baby ni..

5 comments:

farahfatihah said...

wahhhhh sangat colorful...comel2 kan barang baby skg ni

ally said...

farah..hihi..mmg colourful..yet, brg baby lg mhl dr brg mamanya..hihi

Pya said...

oho... barut baby tak beli lagi. tgk entry ally baru perasan ade mende basic tak beli lagi rupenye. hihi

ally said...

pya: hehe..tu dia..lupa ye? kalo leh wat sendiri, lg sng..hehe..me x sempat dah nak g cr kain segala..plg senang order on9 je..hehe

nuruljannah sukhri said...

lawa jugak tgk barut baby jenis zap tu..nnt nk kena jalan2 kat blogshop tu la..

yuyu ; xlama dh tu baby nk pakai semua ni