Monday, July 12, 2010

6 comments 1:36 AM

terasa di abaikan

Posted by ally - Filed under
image from here

sebab xde diari, jd sy tulis je kat sini..nak bercerita pon x tahu la ngan sape..lgpun, mls rsnya nak memberatkan kepala org lain ngan masalah2 sy ini..

mahu release tensen..

sebabnya..

sy terasa di abaikan..

en.becoming hubby sgt2 busy..tah cover project mn tah kat sepitang tu..hari2 pon keje (eh..mmg la keje..ko ni hai), ye, termasuk la ujung minggu..sibuk melawat projel2 tgh sakit (menurut kt beliau)..balik sudah jauh mlm, di mana sy pon sudah tdo..

so

sy jatuh ke no berapa tah dlm keutamaan beliau..

okeh

kesimpulannya

sy tgh majuk..mogok..

majuk n mogok yg sungguh2 ni..

ceh..

mcm la beliau nak layan majukkan kamu itu..tah beliau tahu ke x kamu tgh majuk ni..

fine..

xpe..

xpe..

nt tdo luar..

haha...

ally: don't worry, be happy

6 comments:

~ thalhazlin ~ said...

ally! kenapa kisah kita cam sama.. huhu
sabar jelah hati..percaya en tunang buat semua itu demi rezeki yang halal. at least pegi buat keje kan..

ally said...

thalha: haih..btl la thalha..sgt2 terasa ketidakprihatinan beliau..ewah..tp kita phm la kan, diorg mmg bekerja..kang x keje kang haru lak kita..hihi

kay kamal said...

after my engagemnt,2 weeks tak jmpe Luqman cz im bz and he is too... pdhal umah 400 metres away je..

now pon jmpe like seminggu or 2 minggu skali je..

so kesimpulan, if dier bizi, u pon wat2 la bizi..hehe

ally said...

kay: hehe..i mmg selalu wat2 bz juga..haha..kata mogok, tentula wat2 bz..hihi..*thanks dear!*

@ty_farEd said...

selalu i yang bz...hahaha..

but yeah..betul cakap kay tu.. die bz u pon wat2 bz lar jugak... :) baru tak terase sangat...

tak mo cedey2 key.. cari duit nak kawin tu.... tuk u jugak... :)

ally said...

@ty_farEd:thanks a lot dear..hihi..mmg sdg bz2 kan diri..byk prep nak kena wat ni..lg beberapa hari..hihi..wah..still x pcy