Friday, June 18, 2010

2 comments 9:46 AM

story 1: wedding @ kuala krai

Posted by ally - Filed under
26 MAY 2010

journey to the east..by train..accompany by siti hana

weehooo..lama sebenarnya dah x travel by train..kali ni amik tempat tdo atas..both of us amik tempat tdo atas coz pengalaman lalu bila amik level bwh ni, org suka selak2..malu la ai kalo org lain tgk ai tdo dgn cun nya..hihi..

ni hana..

ni saya..haha..merenung masa depan..sowi, gamba kelam..

ni barang2 yg kami bawa..sy bw kerepek (ada 2 bungkus tau, 1 pengantin dah bw balik naik bas..sy lak bw 1 lagi naik train..mcm org nak g jual kerepek je..hihi)..hana lak tlg bw kan sekotak kuih bahulu kiriman irda..




kami bertolak dr stesen kluang by 8.20 pm and arrived @ kuala krai station by 7 am..long journey huh..tp sy sgt happy, dpt juga memeriahkan suasana majlis perkahwinan beliau @ haslina abdullah..my colleague @ uthm..=)

27 MAY 2010

abg has, has n mak beliau yg dtg menjemput kami di stesen ketapi nih..diorg br balik dr pasar basah, shopping segala bagai brg2 basah..emmm..cian has..byk benda yg dia kene settle sendiri..kejap2 kuar cari brg..nak harapkan sape lagi kat umah tu, ramai juga yg belum sampai..kami tolong2 ape yg bole tlg la..byk kisah kene off record..x leh nak cerita di sini..tp kami menyaksikan begitu byk dugaan yg has tempuhi..sy cuma mampu menenangkan beliau..betui2 sedih punya..tp..off record k..itu janji sy pd dirinya..=)

'babes, i'm always be here, by yourside..no matter what's the matter n what's happen'

back to the story..sy tlg kupas2 bwg (oooow..rewang nih)..tlg susun hantaran, tlg isi telur dlm bunga2an..=), tlg kemas2..n yg seadanya..




28 MAY 2010

hari yg di nanti2 kan..siap2 dlm kol 9.30 am..br nak posing2 atas katil, dah di panggil..wuuhuuu..so, x sempat pon amik pic ngan sy..


ini la pengantinnya, has..make up sendirian berhad saja..


runaway bride..hihi..ni otw nak g masjid..nikah di langsungkan di masjid berdekatan..





n alhamdulillah..=) bergelar isteri kepada syuk..=)



sanding2 after nikah..untuk tujuan picca2 sj..



wah..banyaknya gambo2..next..sanding time..sy jd pengapit ya..=) pengapit terjun..


after make up..fuuuhhh..santek..

sila abaikan sy yg sudah gemuk itu...silap pilih baju la..





okeh..cume ni antara gambo2 yg di approve oleh pihak pengantin untuk di paparkan..hihi..cukup la tu ye..mlm tu juga kami balik ke johor..by train juga.pengantin yg hantar kami ke stesen..sweet..pastu leh la g dating ye..

tah bila sampai lagi ke kuala krai ni..

to haslina n hubby, wishing u happily ever after..=)

ally: mau backpackers again by train ngan hubby satu hari nanti..=)

2 comments:

farahfatihah said...

ally fara dah dpt kad kamu..thanks ya

ally said...

farah: dah dapat ek..iktkan hati nak je anto kan ke umah kamu..hihi..tp ai malu..=) jd pos je..