Sunday, August 15, 2010

3 comments 4:53 PM

review: makeup @ BP

Posted by ally - Filed under
sy xtau pendapat kwn2 sy camne..cume ini ape yg sy rs la..mcm sy pnh tulis kat entry ni.., sy mmg suke makeup nikah berbanding makeup resepsi..yeah, makeup ms sanding sy rs cam cik pon...

bukan pontianak tau..hehe..

tp lama2 bila dah blend tu rs ok je..

yes, i know, makeup utk resepsi kan tebal, tu yg sy rs cam cik pon... je..hehe..

x kisah la menda dah lepas pon..

n oh ya, mcm sy ni yg xbiasa makeup, mmg mata terasa sgt la berat..lg2 bila pakai bulu mata unta tu..mcm nak tertutup je rs nya mata ku ini..n membuatkan sy rs nak tdo je...haha..x bole bla betui..

pengalaman di makeup sgt best..rs muka di belai2...haha..

sy mmg minta makeup yg simple je..big no to lipstik yg kaler terang..

yg ni mmg sy gtau awal..coz, ade je sy tgk dlm album kat butik pengantin ni, lipstik kaler merah menyala..oooo..x sesuai ngan diri ku..lebih suke nmpk natural..haha..

pendapat kamu bagaimana?



ally: mujo la hubby sy x komplen ape2..haha..berani la dia nak komplen..i mogok nt..

3 comments:

cerita-gadis-ini said...

tp makeup kat klang mlm berinai sgt cantekk.....

ally said...

nana..haha..yg tu review kemudian..hehe..habis kan tang jhr duluan..

~ thalhazlin ~ said...

my gosh! puan ally kita dah start review kahwin sey! banyaknya kite terlepas entry ally. kene tengok balik semua. hee
apapun, selamat pengantin baru ally. maaf sangat tak sempat nak datang. hadiah untuk ally wajip ada. cuma sekarang pun tengah bz. tunggu je ek. ehe
ally look so gojes!