Friday, December 17, 2010

3 comments 10:06 AM

alangkah indahnya..

Posted by ally - Filed under
indahnya bila..

ada hubby tolong hantar g keje...haha...

bdn rs flat sesangat..nak drive g keje/balik umah yg cuma 30 minit tu pun rs sgt la menat..terasa jauh beribu batu..mcm mn la nanti nak g mersing..ngan jln yg bengkang bengkok tu, nak balik hari pulak..aish..bole bertahan ke..

alangkah indahnya jika ada si dia yg bole tlg amik/hantar setiap hari..

okeh...mode berangan je..pasal pagi td nmpk beberapa staf yg di hantar oleh hubby masing2..siap salam, cium tangan n dahi..ai dlm kete (kat parking) dok perhati..dlm hati; alangkah beruntungnya mereka.....sob..sob..

mood swing again..bila pagi2 dah terasa begini, nmpknya melarat la ke malam..haih..


`alangkah indahnya bila ada tukang urut, yg bole urut sy bila kaki krem mlm2, bila sakit2 bdn..

terseksa rasa hti bila kene urut sendirian berhad, bercakap sendirian supaya sentiasa kuat semangat..

tapi..

sy cuma manusia biasa...

ally: jika punya pilihan, sy rela berhenti keje ikut hubby..mungkin suatu masa nanti..amin..amin...

3 comments:

dyah07 said...

hii ally..saya rasa tersentuh baca entry nih..siap bgenang air mata..huuhuu@!coz we are in the same boat..sob sob..cuma beza sya lum pegnent lg...

sabar la eally ek.. dugaan umah tngag..saya pon kdg2 nekad nk benti kejer tp skg saya da kjer tetap tuh yg hubby x bg..huhu!saya pon agak jeles bila tgok staff lain kna hantar n dijemput time g n blik kejer..huhuu!eally dok ngan family kn..saya lak sorg kt putrajaya.. n hubby kt BP ngan family dia...cuma lately saya ajak mak sya teman dok ngan saya..huhuu!
eally sabar ek...pasti ada hikmahnya...sll positif n tabahkan atie k...(nasihat utk diri sendiri gak nih..)

ally said...

dyah07: see, ada org yg lg kurang beruntung dr sy kan..at least sy x tinggal sesorang..masih bertemankan famili..sama la, mmg nekad nak berhenti, tp nak kata keje dah stabil, x juga..cuma nya kalo ikut hubby ke sabah pon x de gunanya..selalu juga kene tinggal..so, better mcm ni je dulu..sape tau, satu masa nanti ada rezeki duduk sama kan? mari kita doa byk2 kembali ke pangkuan suami..ewah...

dyah07 said...

hubby kejer oil n gas ke?
jom kita doa byk2..amin...
how's bby?take care tau! saya suka bca blog ally..best!